Het is nu 18-Apr-201405:14 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Het Theoben Forum / Algemeen / On Target v /
Reactie plaatsen 
Alan Zasadny
Auteur Bericht
frankhermens  Offline
Rapid in spe
**

Bericht: #1
Alan Zasadny
Ik kwam deze post tegen op een Amerikaans forum:

Perfection, a superior, custom, brand new (less than a month old) .25 AZ Rapid MKII.

This is an unbelievable gun made by one of, if not the best guy in the air gun business -- Allen Zasadny. The most accurate air gun I own, and obviously a .25 cal powerhouse!

Allen spent three weeks testing this gun. He set it up with a full ballistic package. He zeroed the new Bushmill Elite 4200 scope and has the turret of the scope marked! It's marked from 10 yards out to 125 yards. Allen is the best... Point to a target at 40 yards and shoot. Point to a target 100 yards away and shoot. He has already done all the homework for this gun & scope!

It has his custom Quick fill adapter
Full Shroud - (no doubt, the quietest shroud I've ever heard) Ever!
Custom AZ trigger job. Best I've felt.
Fully tuned
12 shot magazine - this is another cool feature, as fast as you can re-cock the bolt, you can shoot again!
I'm including the full Air Hog series 60 whip assembly specifically for the AZ Rapid quick fill. This is the easiest air rifle I've ever filled. Nothing has to be removed from the gun when filling it.

Basically the gun has been gone over with a fine tooth comb. The gun is BRAND NEW! I just had it shipped to me two weeks ago. It has been shot by me less than 50 times. If you have any questions about whether this is true, call Allen.

This is the last of my 3 brand new guns I'm selling and definitely the hardest for me to part with. I paid Allen $2,540 for the gun and the whip assembly from Air Hog was $84.

Gun, scope, tune, ballistic package, etc...
I pay shipping.
I will sell it for $1875.

Wat kan deze meneer Alan wat mensen op dit forum niet kunnen? Of is het meer een hype dan dat het echt wat voorsteld? Deze meneer heeft geen website, dus ik kan nergens meer info vinden....

groet!
Frank
23-Aug-2011 11:31 AM
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht unknown unknown
Matthijs  Offline
Admin

Bericht: #2
RE: Alan Zasadny
Yeps die Alan Z is een Amerikaanse tuner goeroe van de oude stempel hij heeft geen website, E-mail ofwel maakt geen gebruik van het internet, hij heeft alleen een telefoon, zo ver ik weet doet hij niet aan internationale opdrachten.

Tja wat kan hij wat wij niet kunnen ... erg goed tunen net zo als die BrockettSmile

Hij is vooral bekend geworden met de quickfill op de bottle (bracht veel promotie teweeg van voor en tegenstanders)

Hier wat creaties van Alan Z

Hier paar foto's van Alan Z him zelf

Theoben MFR .177
Theoben Rapid-S .20
Theoben MK2 carbine .22 (100% left)
Theoben MK2 CS800 .22
Theoben MK2 .25
Theoben SLR98 carbine .177
FX Ranchero carbine .177
Edgun Leyla .22
Beaumont Classic .32
Weihrauch 30s .177
Weihrauch 50s .177
Weihrauch 95 Luxus .22
Weihrauch 80 .25
23-Aug-2011 11:58 AM
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht unknown unknown
frankhermens  Offline
Rapid in spe
**

Bericht: #3
Ziet er puik uit moet ik zeggen....

Wil jij niet zo'n opdracht van me aannemen?

Big Grin

groet!
Frank
23-Aug-2011 01:16 PM
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht unknown unknown
Matthijs  Offline
Admin

Bericht: #4
(23-Aug-2011 01:16 PM)frankhermens schreef:  Ziet er puik uit moet ik zeggen....

Wil jij niet zo'n opdracht van me aannemen?

Big Grin

groet!
Frank

Als ik een werk/machine/test ruimte had, was het antwoord "kom maar lang Frank" & "wat zijn je wensen" Ghghgh
Helaas is dat niet het geval en bezit natuurlijk niet de knowhow zo als AZ, wel jammer want mijn kop zit wel vol ideeën.

Theoben MFR .177
Theoben Rapid-S .20
Theoben MK2 carbine .22 (100% left)
Theoben MK2 CS800 .22
Theoben MK2 .25
Theoben SLR98 carbine .177
FX Ranchero carbine .177
Edgun Leyla .22
Beaumont Classic .32
Weihrauch 30s .177
Weihrauch 50s .177
Weihrauch 95 Luxus .22
Weihrauch 80 .25
24-Aug-2011 07:14 AM
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht unknown unknown
frankhermens  Offline
Rapid in spe
**

Bericht: #5
Ideeën zijn altijd het begin van iets groots..... Big Grin
24-Aug-2011 09:42 AM
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Contact opnemen | Het Theoben Forum | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie